Przenosiny biegacza amatora

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

Tak jak pisałem w ostatnim wpisie dzisiaj następują ostatnie zdania na stronie biegaczamator.blog.pl . Dzisiejszy wpis będzie składał się z dwóch części. Pierwszy pożegnalny na tej stronie, drugi powitalny do drugiej. Ale o tym za chwilę. Portal Onet, który był właścicielem portalu blog.pl podjął pod koniec zeszłego roku decyzję o zamknięciu portalu. Nie mam pojęcia dlaczego podjęto taką decyzję, ale zapewne jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Blog.pl był darmowy i zapewne coś kasy uciekało i się w budżecie Onet-owi nie zgadzało. Dziękuję wszystkim za te 4 lata i 2 dni na stronie biegaczamator.blog.pl i zapraszam wszystkich na stronę: 
http://biegaczamator.com.pl/
. Mam nadzieję, że wymuszone przenosiny nie wpłyną negatywnie na wszystkich, którzy często, od czasu do czasu, czy sporadycznie mnie odwiedzali. To były fajne 4 lata. Mam nadzieję, że na nowej stronie, nowej szacie uda się wbiec w nową jakość piszącą. A jeżeli nie, to wiadomo czego się po mnie można spodziewać. Strona biegaczamator.blog.pl będzie trwała do 31 stycznia, kiedy to definitywnie zniknie z blogosfery. Jeszcze raz wielkie dzięki za te wszystkie wspólne lata i do zobaczenia mam nadzieję za chwilę na
http://biegaczamator.com.pl/

….

Print Friendly

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.